יום חמישי, 22 בנובמבר 2018

השבוע שהיה


השבוע הסתיים במהירות מוגזמת קצת .
היו לי כמה ימים מתישים מאד בעבודה אם כי רק מתישים בקטע פיזי. מבחינה נפשית היה נחמד לי להיות עסוקה  עם אנשים ותמיד נחמד לשבת עם סטודנטים עם נושאים מעניינים.
באחד הימים אפילו נעניתי להצעה של סטודנט וסטודנטים שאני מכירה הרבה זמן לשבת אתם לקפה של הבוקר (בכל יום רביעי אנחנו נפגשים בקפה הקבוע והם תמיד מציעים לי להצטרף. הם נחמדים ומעניינים וזה היה נחמד. הם ידידים שמגיעים מקיבוץ ללמוד בתכנית חינוך מבוגרים. פחות או יותר בגילי ומאד מעניין לדבר אתם.

בכלל שבוע של אנשים. מפגש המוני מאד במועדון הקריאה שלי והכי מצחיק וקצת מבאס שזה היה על ספר שהרבה ממש שנאו. אני אהבתי אותו ואני זו שבחרתי את הספר אבל היו כמה חברות שהביאו זווית מעניינת לדיון וגם דברים לזכותו של הספר. קצת הלכתי לאיבוד עם ההנחיה בגלל ההמוניות. קשה לי בקבוצות גדולות אבל החיים אינם תכנית כבקשתך ועד כה לא הצטערתי על אף חברה שהצטרפה.

יש לי חברה חדשה מהמועדון שהיא אישה חכמה ומדליקה וקבענו לצאת להליכות יחד. היום אנחנו מממשות את זה לראשונה וגם ניפגש אחר כך לקפה עם חברה שלישית מהמועדון. מחר אני נפגשת עם חברה שלישית כדי ללכת ליריד בגדים.

ומחכים לי המון ספרים לקרוא וגם שבת גשומה ומתכננת על תבשיל קדירה (לראשונה בחיי).
וגם בשבוע הבא המון דברים אבל עוד מעט חנוכה וזה כיף. ויהיה גם יום כיף מטעם העבודה שכולל צפייה בסרט רפסודיה בוהמית. מתה על "קווין". 


3 תגובות:

  1. נשמע שהיה שבוע נהדר, כולל הפעילות שמתוכננת לך להיום.
    לא השתתפתי מעולם במועדון קריאה אבל אני מרגישה שגם אני, כמוך, הייתי מעדיפה מספר מצומצם של אנשים. איזה ספר את אהבת וכולם שנאו, מסקרן אותי.
    חברה חדשה, ועוד פרטנרית להליכות, זה כיף גדול.
    והכי כיף כשמחכים לך ספרים לקרוא. וגם אני מתה על "קווין". ספרי אחר כך איך יצא התבשיל וגם איך היה הסרט. שבת שלום 😍

    השבמחק
    תשובות
    1. הספר היה "העלמה מקזאן" של מאיה ערד. הכתיבה שלה מאד מיוחדת אבל היא מאד ביקורתית כלפי הדמויות שלה והעלילה שלה מתובלת במיזנטרופיות בריאה מהסוג שאני מחבבת אבל לא כולם. התבשיל יצא טעים, הסרט יהיה רק בחנוכה. שבוע נפלא.

      מחק
    2. תודה 🙏 קראתי בינתיים שני ספרים של מאיה ערד, "בעלת הבית" ו"המורה לעברית" ואהבתי את שניהם.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...