יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

שנה טובה


יש לי תקופות של התכנסות. מרגישים אותן בבלוג כי אז אני נעלמת לתקופה. מין קושי כזה לצאת מאזור הנוחות , להיפגש עם חברות ולעשות דברים שבתקופות אחרות מהנים אותי. רצון כזה להיות בעיקר עם עצמי. לא בכל מקום מרגישים את זה. אני אוהבת את האנשים סביבי ולא רוצה שירגישו אבל בנקודה מסוימת קשה לי עם ההתכנסות הזאת. אולי היא סוג של עצירה נפשית כזאת של מנוחה אבל אני לא באמת מצליחה לנוח. מנוחה נפשית כזאת.
ועכשיו החגים וזה אומר פגישות שבחרתי בהן עם אנשים שאני אוהבת ואני קצת מהוססת  כי זה קצת כמו לחזור לרכוב על אופניים אחרי שנופלים מהם. כנ"ל ההדרכות בשלב מאוחר יותר.
אני מאד רוצה שהחופשה שלי תטעין אותי באנרגיות מחודשות. הפעם זה חופש נטול תכניות ואני קצת מודאגת מזה (אם כי יולי אוגוסט היו עמוסים בהגזמה בתכניות) אבל אולי הקצב והמרחקים צריכים להיות אחרים.
ובסוף החופשה טוליו יהיה בחו"ל בנסיעת עבודה מה שידרוש ממני התאפסות מלאה וכניסה למצב מכוון מטרה (אם כי למדתי לשחרר ואז היה בזה גם שבירת שגרה נחמדה).
אתמול הייתה לי שיחת חדר מדרגות עם שתי שכנות וזה משעשע אותי כי זה מזכיר לי את הדימוי השכונתי של פעם של שכנות שצועקות זו לזו מהמרפסת. מדי פעם זה קורה וזה חביב בפשטותו אבל גם מזכיר לי שזה לא קורה הרבה כי אני לא בבית רוב הזמן וקצב החיים שלי שונה.
וחוץ מזה החלטתי לאתגר את עצמי ולהכין קוסקוס אמיתי (נן מת על קוסקוס), חברתי לעבודה נתנה לי  סיר קוסקוס ישן שלה. עדיין צריכה לנקות אותו מאבנית.
אז בעצם יש תכניות:
קוסקוס אמיתי ואולי עוד אתגרי בישול
משתלה כדי לחדש את המרפסת
רוצה לצפות בסרטים שלי בא לראות.
וקצת ביקורי משפחה כי בכל זאת ויום כיף ליום ההולדת של אמי היקרה (מסורת של השנים האחרונות).
 בקיצור יהיה כיף.
שתהיה לכם שנה מלאת שמחה וטוב




6 תגובות:

  1. מכירה תקופות כאלה של התכנסות....כנראה שהחיים שלנו מתנהלים בגלים, בתנודות, ואין מנוס מזה. אז אולי הכי טוב להשלים עם זה - כמו שאני חושבת שאת ממילא עושה - לזרום עם זה, לעיתים להתכנס ולעיתים להיות פעילה וחברתית ופרודוקטיבית....והכל בסדר. כך אני רואה את זה, בכל אופן.
    שיחת חדר מדרגות חביבה עם שכנות זה כיף ממש. אין לי כבר חדר מדרגות (כי בית פרטי....לעת זיקנה) אבל זוכרת לטובה את המפגשים האלה ואת השיחות האלה, וכיום יש לי אותן לפעמים עם השכנה שמעבר לרחוב (בעצם החברה היחידה שיש לי כאן בשכונה, זו שמטפלת לי בחתולים כשאני נוסעת).
    מאמינה שתיהני בחגים, גם בפעילויות המתוכננות וגם באלו שלא. קוסקוס אמיתי זה אדיר - T הכין לפני שבועיים - בטוחה שייצא לך נהדר.
    מאחלת לך שתגיעי לצפות בסרטים שבא לך (כמו שניסחת את זה - הבנתי שזה בניגוד למה שבא לנן או לטוליו........) ושיהיה לך חופש נעים נינוח ומהנה. שנה טובה ומתוקה ג'וליאנה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אמפי, כך גם אני רואה את זה. וקלטת לגמרי את עניין הסרטים. שתהיה לך שנה נהדרת.

      מחק
  2. בהצלחה עם הקוסקוס האמיתי (אף פעם לא ניסיתי, אני תמיד מבשלת משקית של אוסם או של חברה אחרת).
    והעיקר: שנה טובה ומגשימת משאלות!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני בדרך כלל מבשלת משקית אבל אפילו אם את עושה אינסטנט הוא יוצא יותר טעים כשאת מאדה אותו מעל המרק. שתהיה שנה נהדרת.

      מחק
  3. ועצה מתבקשת: יש מסננת קוסקוס מיוחדת שעוזרת ליצור את הפירורים (מה שפעם הסבתות היו עושות בידיים), אם את לא מכירה. גם אני בתקופת התכנסות, אבל אולי יוצאת ממנה עכשיו. אולי זה הסתיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי נפה רגילה ויש לי מסננת אידוי אז נראה שזה משהו כזה.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...