יום שבת, 25 באפריל 2020

יומני קורונה 7



אני מרגישה חנוקה בבית ומצד שני כל יציאה מחוץ לבית גוזלת ממני המון אנרגיה ואני מוטרדת מהירידה התלולה בכושר ובאנרגיות העשייה. בימי עבודה אני משתדלת לעבוד אבל הם לא יוצאים לגמרי רצופים כי אני עובדת כשיש עבודה? מנסה גם לייצר לי עבודה והתחלתי גם לכתוב בבלוג המקצועי שהמנהלת שלי פתחה כדי לייצר לנו עבודה ועדיין קשה לי ליצור יום עבודה עם התחלה וסוף ודווקא זה גוזל ממני אנרגיות.
ומצד שני עובדת . גם טוליו עובד מהבית רוב הזמן ואנחנו מוצאים דרך לעבוד יחד. כמו כן הוא נעשה טריטוריאלי מאד בנוגע למטבח ומצד אחד זה ממש כיף לבקש ממנו משהו שמתחשק לי לאכול ומצד שני קצת מעצבן שזה אומר מבחינתו שאני מנועה מלבשל.
יש בי צורך אמיתי להיות עם עצמי והצורך הזה הולך וגובר ונן מבקש את חברתי בתדירות גוברת והולכת. אני כבר די מחורפנת מהגיבושון המשפחתי הזה למען האמת.
לפני יומיים הלכתי במגבלות ה 500 מטר לקנות לחם מהמאפייה השווה ועל הדרך קניתי מספריים נורמלים מחנות מכשירי הכתיבה שעבדה בצורה מאד חלקית . אני מיודדת עם המוכרת עוד מהזמנים שהייתי קונה לנן צעצועים. היא מנסה כמו רוב החנויות לבנות אתר לקניות ברשת כדי שתוכל להחזיק את העסק. שתינו התעצבנו יחד על פתיחת איקאה.
בחזור השתמשתי במספריים. לקחתי כמה ייחורי גרניום לגינת הבניין. הרגשתי קצת קרימינלית ואולי בימים כתיקונם הייתי מבקשת אבל לא רציתי ליצור אינטראקציה חברתית מוגזמת. בכל מקרה לא התחזרתי מדי.
חוץ מזה התמכרתי לתותים. גיליתי שבתקופה זו הם ממש טעימים.
אני יודעת שהפוסט נשמע קצת חיובי אבל היום הייתי די מדוכדכת וחסרת אנרגיות ומשום מה הרגשתי קצת רצון שתיגמר התקופה וקצת פחד. כנראה שאני צריכה להכניס את עצמי לכושר ובאופן כללי לנסות להיות יותר בריאה כי התקופה הזאת לא טובה לי מבחינה זו.

8 תגובות:

  1. דווקא באמת נשמע בפוסט הזה שאת ירודה במקצת, וזה טבעי ובסדר וטוב שכתבת - מניחה שזה גם עזר קצת.
    תותים טעימים עכשיו? באמת? מבחינתי העונה שלהם נגמרת במרץ. אנסה לקנות ולבדוק, כי אני מתה על תותים. אגב בחו"ל (ארה"ב, דרום אפריקה) תותים זה פרי של קיץ. מוזר מאד.
    נשמע לי בסדר גמור שלקחת ייחורים עבור הגינה שלך. זה תורם לכם ולא פוגע בצמח ממנו לקחת. WIN WIN
    מאד מבינה שאת כבר זקוקה לזמן לבד - בלי ילד שרוצה את תשומת לבך, בלי בעל שמשתלט על המטבח. זה נורמלי גם, ובאמת הרבה אנשים מתחרפנים מהביחד הזה - ואולי כדאי לקבוע זמנים יזומים שבהם השניים נותנים לאחד להיות קצת לבד - אני יודעת שזה לא פשוט בדירה. אבל זמן לעצמך לקרוא או לצפות בסידרה בלי שאף אחד לידך. אפשרי?

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל יש תותים עד אמצע מאי. עם שינוים קלים משנה לשנה.לגבי הייחורים את צודקת ולכן עשיתי את זה אבל מסתתרת בי חננה קטנה ובעיקר חשש להיתפס ושלא יבינו את זה. הגרניומים היו יפים מדי. לגבי הזמן לבד אנחנו 3 אנשים בדירה עם 3 חדרי שינה כך שברמת העיקרון אין בעיה להסתגר בפרט בימי חול כשנן בלמידה מקוונת. המצוקה הזאת די סובייקטיבית.

      מחק
  2. אני מקווה מאוד, שהתרת הרסן מחר לא תצור בעוד שבועיים גל קורונה שני, שיהיה חריף מהנוכחי.

    השבמחק
  3. "רצון שתיגמר התקופה וקצת פחד" - בדיוק. גם אני...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה שוב ידרוש הסתגלות מחודשת למצב. אבל צריך לזכור שכולם יהיו במצב זה.

      מחק
  4. דווקא עכשיו יותר מתמיד אני מקפידה על צעידה כמעט יומיומית. כל כך חשוב גם לגוף אבל לא פחות לנפש. וגם במסגרת המגבלות אפשר עדיין לצעוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. את חכמה. אני מרגישה כל כך מותשת בסיכומו של יום שאני לא צועדת והגוף שלי זועק.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...