יום רביעי, 23 בספטמבר 2020

יומני הבידוד #יום1 לפעמים חלומות מתגשמים


על הבוקר הודעה מהקוסמטיקאית שלי שהיא התגלתה כמאומתת. בראש מתרוצצות מחשבות סותרות: האשמה עצמית על עצם החשיפה מיותרת שעכשיו מכניסה את כל הבית לסחרור. וצער על כך שכנראה שרק אני אראה את הפדיקור החדש בשבועיים הקרובים.

בן הזוג עושה סדר ובעצם מסלק את עצמו מהממלכה שהופכת לשלי. חדר השינה. הוא מביא לי את המחשב שיש עליו נטפליקס ואת הסלולרי. יש לי המון ספרים סביבי בנוהל כך שבעצם הכול דבש, לא? משווה את הרוגע שלו להיסטריה שלי כשהוא נכנס לבידוד. אין ספק שמצבי עכשיו טוב יותר ממצבו. לישון בסלון זה לא כיף.

בחוץ יש תצפית על הגינה של השכנים ובעיקר עץ עצום ומלא ציפורים ושלדג שעושה לנו השכמות. אולי אצליח גם לראות אותו ולא רק לשמוע אותו.

אחד היתרונות של סגר הוא אכילה בזמנים קבועים בלי אכילה רגשית. בן הזוג פינק אותי בארוחות טובות ומאוזנות ובסלט פירות וגם קפה ועוגה. הכול על מגש ליד הדלת.

כבר מתחילה להתגעגע לחיבוקים.

היקום ממש רוצה שאני אעבוד. מה הסיכוי שאקבל ביום אחד שתי הצעות מגורמים שונים לעשות דברים שלא עשיתי בעבר?

צריכה לגלות קצת יותר משמעת מסכים מול עצמי כי כל המסכים לידי כל הזמן.

מודדת חום ומרגישה בריאה ואין לי חום.

בעבודה נבהלו מכך שנכנסתי לבידוד  כי זה היה יום אחרי החשיפה (כמובן שתינו לא ידענו שהיא חולה וזה התגלה רק ביום א).מרגיעה את כולם.

הספקי היום:

התקדמתי במצגת השכנתי למועדון הקריאה שיהיה מחר. גמרתי לקרוא את בריכה עירונית של אדווה בולה, המון שיחות עבודה (לא אמורה לעבוד, יש לי חופשת מחלה מסתבר אבל יש לי המון זמן פנוי ואני מרגישה טוב אז החלטתי לצאת בסדר אתם). 

 מרתון צפייה ב"ילדות טובות" בנטפליקס. 

צפיתי ב"סיפור נישואים" בדילוגים. יש שם כמה סצינות ממש חזקות ומשחק מעולה ומצד שני הסרט קצת נמרח. 

צריכה לגלות קצת יותר משמעת מסכים מול עצמי כי כל המסכים לידי כל הזמן.

מסקנות: מרגיש כמו חופשה. מדי פעם טוליו ונן מציצים מהדלת. נן מתגעגע נורא למגע ולחיבוקים ובמקביל מנסה לנהל קמפייןכדי שנקנה לו לפטופ (שאקנה לי לפטופ ואוריש לו את שלי). התירוץ הנוכחי, מה אם ייכנס לבידוד.



4 תגובות:

  1. הנימוק של נן ערמומי וחמוד:)
    תחזיקי מעמד שם בבידוד... נראה לי די מבאס, אבל את שומרת, מסתבר, על מורל גבוה. אחשוב עלייך יום יום:)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם נן עצמו ערמומי וחמוד. אני מאמינה שבסוף יעבוד כלוביסט בכנסת כי יש לו את התכונות המיועדות לכך. תודה על המחשבה. זה נעים לדעת שחושבים עליך. אגב כנראה אצטרף לסקטור שלך במכללה בסמסטר הבא בנוסף לתפקיד הרגיל שלי.

      מחק
  2. באמת סוג של חופשה. כך אני מרגישה לגבי הסגר הכללי, אבל אני לא מבודדת מאחרים בתוך הבית.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה החלק היותר קשה מצד אחד ומצד שני יש לי מרחבי זמן ושקט דווקא בזכות הבידוד הזה ולעתים זה מהנה.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...