יום רביעי, 23 בספטמבר 2020

יומני הבידוד #יום2

 

היה מוזר לישון באלכסון. התעוררתי בלילה כמה פעמים מרעשי חוץ כמו אופנוע שנסע הלוך ושוב. הצצה מהחלון גילתה שזה מישהו מהבניין ליד שעושה סיבובים בחנייה עם האופנוע המאוד רועש שלו. היה נחמד לו הייתה לי משקולת נייר לזרוק עליו. יש לי שכן בבניין שלי שגם כן מאד אוהב את הגינה שלו במובן של לעשות על האש ולעשן סיגר כמעט כל ערב והייתה שנה שהבן שלו עשה שיעורי סלסה בערב בגינה. הוא כל כך נחמד ומשתף פעולה ואדיב שפשוט החלטתי להעביר את זה ולהיות ערנית כדי להבין מתי לסגור חלונות ומתי לא לתלות כביסה. גם לו יש אופנועים כבדים ברבים כך שבהתחלה חשבתי שזה הוא.

(לא מאמינה בסכסוכי שכנים ולכן אסתום גם הפעם אבל לפנטז שהשכן מהבניין ליד מחליק על כתם שמן וחוטף מכות יבשות ואופנוע טוטל לוס מותר לי. גם בפנטזיות רעות אני חננה).

יקיצה טבעית ברבע לשמונה. כנראה שזו השעה האופטימלית לי.

כמה דברים שהחלטתי לעשות כנוהג, לפתוח את הבוקר עם מוסיקה. הפעם שמתי שירים של זהו זה 2020 מהתכנית וזה נתן לי קצת מרץ.  אחר כך קיפלתי כביסה וסידרתי את ארון הבגדים וגיליתי שכרגיל יש לי יותר מדי בגדים . החלטתי שזה יהיה נחמד להכין לי אוסף של בגדי סגר שמסיבה כזו או אחרת אני לא יוצאת אתם כי אני רוצה להיות לבושה.

חלק מהזמן החלטתי שאני לא שמה מאוורר כדי להרגיש את מזג האוויר כמו שהוא. החזקתי מעמד עד 13 בצהריים.

אני שותה המון.

פגישת מועדון קריאה בזום שהייתה מאד מוצלחת בין היתר כי היה לי זמן להתכונן ולהשקיע. היא נמשכה עד מאוחר ואח"כ בגלל האדרנלין קראתי עד 2 בלילה. 

הספקים:

ספר חמדמד של אווה וודס "איך תהיי מאושרת" על שתי נשים עם חיים ממש מחורבנים. אחת גוססת מסרטן ורוצה להפוך את 100 הימים האחרונים שלה למאושרים והיא מתלבשת על אחת שהיו לה הרבה אובדנים בחיים ואמה חולה באלצהיימר. לא הופתעתי לגלות שההשראה לספר באה מהפרוייקט הפייסבוקי 100 ימים של אושר. בסוף כמובן גם בוכים המון.

סידרתי את הארון

כמה פרקים של "ככה זה" שהיא סדרה מדכאת ברמות אבל בכל זאת אוהבת אותה.

וכאמור, מועדון קריאה.




4 תגובות:

  1. מחזיקה אצבעות שיעבור מהר!

    השבמחק
  2. אז הבנתי שאת בבידוד לבד. ומנצלת היטב את הזמן, עד כמה שהצלחתי להבין.
    שוב מאחלת בריאות ושהבידוד הזה יעבור בשלום מבחינה פיזית, נפשית ורגשית.
    האם יצא לך לקרוא ספר בשם "שירת סרטני הנהר"? אני קראתי אותו (בטלפון) באנגלית ואהבתי מאד. מומלץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבחינת ניצול זמן יש ימים יותר טובים ופחות טובים אבל יש זמן. שמעתי הרבה המלצות על "שירת סרטני הנהר" ובהחלט יש סיכוי שאגיע אליו יום אחד.
      תודה על האיחולים :)

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...