יום חמישי, 31 במאי 2018

פוסט יום חמישי


השבוע הזה תפס אותי עם מעט מאד סבלנות לאנשים. הגענו לתקופה הקשה בעבודה שגורמת לכך שלמרות שיתוף הפעולה הטוב בצוות אני נשחקת עד דק ומגיעה לסוף השבוע עם הלשון בחוץ.
הבית שלנו מלא נמלים והם הגיעו אפילו לחדר השינה וזה גרם לי לזנוח את העקרונות שהנחו אותי עד כה לחכות שהבעיה תיעלם ולהזמין מדביר.
וחוץ מזה גיליתי כרגיל שכדאי לי להקשיב עד הסוף לאנשים , כרגיל בדרך הקשה ועם הרבה קרבנות בדרך (מגזימה כהרגלי).
וחוץ מזה רבתי עם תלמידה שעברה את הגבול במהלך ההדרכה שעשיתי ואח"כ התעצבנתי על עצמי.
שבוע לא קל אבל הנה, הוא נגמר.
גמרתי את "אושר למין האנושי" שהוא ספר מדליק על בינות מלאכותיות שמנסות לשדרך בין זוג בקצוות השונים של העולם. זה היה בדיוני אבל לא נראה כל כך רחוק מהמציאות. תהיה סקירה.
קבעתי תור למספרה עם ביקורות טובות בתל אביב ואני לוקחת לי יום התאווררות והתאוששות מהעבודה.
דווקא בחזית המשפחתית יש שיפור ופחות נקודות חיכוך. מתחילה להרגיש שיפור אצל הילד שלי ואולי גם אני למדתי לשחרר.

השיר של הצמד Ibeyi   הוא שיר המקלחת המועדף עלי. מדובר בצמד אחיות ממוצא קובני (משמעות השם הוא תאומות ביורובה). 




2 תגובות:

  1. יש ימים כאלה, תקופות כאלה, בהם אנחנו מבינים שאנחנו פשוט לא מסוגלת להכיל את כל מה שקורה, הפתיל קצר, התגובות שלנו אוטומטיות ולעיתים אנחנו מצטערים עליהן אחר כך (או מיד). לפחות התנצלת אחר כך, שזה תמיד טוב. מכירה את התחושה הזאת של להתעצבן על עצמי בדיעבד....כמובן שהדרך להתמודד עם זה היא פשוט לתרגל השהייה....כשעולים העצבים, "לספור עד עשר" כמו שאמרו פעם או "לשהות עם התחושות, לשים לב לנשימה" כמו שלמדתי בשנים האחרונות....עדיין ייתכן שהתגובה תהיה אותה תגובה, אבל רמת העצבים תרד מעט באותן שניות של שהייה, וייתכן שגם פתאום תתאפשר תגובה מסוג אחר.....בקיצור לא להרגיש על זה אשמה, אבל כן לקחת על זה אחריות. חפרתי לך.
    ממתינה לסקירה על הספר כמובן, ותודה על השיר. את שמה מוסיקה במקלחת, או שרה? עכשיו אני מסוקרנת....
    כבוד על ההשקעה במספרה...אני משתדלת שזה יהיה תמיד כמה שיותר קרוב (ולטעמי כמובן)...
    שמחה לשמוע שדווקא בחזית המשפחה יש עכשיו יותר מי מנוחות. אני בטוחה שעצם העובדת ששחררת קצת, גרם לילד להגיב. זה מדהים עד כמה אנחנו אחראים על היחסים עם הילדים שלנו............. שבת שלום ג'וליאנה יקרה

    השבמחק
  2. שרה במקלחת לפעמים :) לגבי ההשהיה עוד לא למדתי לעשות את זה.בינתיים עוד דברים מעצבנים אותי ואולי אכתוב עליהם בהמשך. תודה על התגובות המפרגנות והכיפיות שלך.שבוע טוב אמפי יקרה.

    השבמחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...