יום שבת, 20 באוקטובר 2018

סיכום סוף השבוע


בזמן האחרון קשה לי יותר להתמיד בכתיבה וגם בפרויקט האושר אני קצת מרמה (וכותבת כמה ימים יחד והיי, אני בסדר עם זה) .
היה לי ממש קשה עם זה שאני לא מצליחה לתכנן תכניות לשבת אבל נכנסתי לקצב של בישול והכנתי בטטות וכרובית בתנור וגם מג'דרה ופסטה בולונז והרגשתי מאד מרוצה מעצמי בפרט שפיצחתי את השיטה והופתי כורכום למג'דרה מה שגרם לנן להעריך את הבישול שלי יותר כי זה יותר דומה לבישול מזרחי.
בסוגריים אוסיף שפחות מזיז לי כאשר הבישול שלי מושמץ. כבר למדתי שהבישול שלי הוא לא מה שמגדיר אותי אבל מצד שני אני ממש שמחה שחזרתי לבשל כי כל הזמן לקנות אוכל מוכן זה עסק די דפוק ויקר ולפעמים גם פחות טעים.

קשה לי גם להזיז את עצמי ולעשות משהו. יותר מדי סופי שבוע מסתיימים בתחושה חמוצה של הפסד כאילו לא באמת תדלקתי את עצמי.

אבל כמה דברים השתפרו אצלי משמעותית:

השינה. אני מצליחה לישון טוב ולהתעורר ממש מוקדם.
אני קוראת הרבה בהשוואה לעבר.
החלטתי שפאק איט ואני עושה ניתוח לייזר בעיניים. אני על סף הזדקקות למשקפי קריאה וזה ממש הזמן לעשות את זה. זה אפילו ישתלם.

והיום לקחתי את נן וטוליו לטיול בגבעת התיתורה. טיול ספונטני אבל להפתעתי כולם נהנו וזה הציל לי את השבת שהייתה קצת נמרחת. ואפילו עץ שקד מבולבל אחד התחיל לפרוח.








2 תגובות:

  1. לפעמים אין כוח לכתוב, ואז מכוח האינרציה קשה להתחיל מחדש. וזה בסדר. והנה כתבת. ואפילו הוספת תמונות נהדרות. העובדה שאת ישנה טוב יותר וקמה מוקדם עם אנרגיות וגם קוראת לא מעט - זה כבר נהדר. וכן, לפעמים השבתות מתמרחות להן ואני מאמינה שגם להתמרחות הזאת יש ערך.
    המורה שלי לאימון דיברה פעם על החשיבות של השעמום. שאנשים (והורים) לא מספיק משתעממים, ולא מאפשרים לעצמם ולילדים רגע של שעמום, ושגם בשעמום יש ערך. ושילד צריך ללמוד ליהנות גם מהשעמום, או לכל הפחות ללמוד להעסיק את עצמו, וההורים לא חייבים לספק פעילות ועניין בכל דקה מהיום.
    אוכל מוכן לאורך זמן זה באמת לא כל כך כדאי, במיוחד מהפן הכלכלי. ומצד שני לא כל אחד נועד לבישול......וגם זה בסדר. זה מאד אישי, אני אעדיף לאכול סלט וגבינה ופירות אם אין לי אוכל מבושל מאשר לקנות אוכל מבושל מוכן. אבל זו אני. ואם אוכל מוכל זו הדרך העיקרית לקבל בשר ותבשילים מגוונים - זה לא פסול בעיני בכלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש תקופות שהכתיבה אצלי דורשת התנעה מחדש וכן, גם הפסקה. ולגבי אוכל גם אני הייתי מסתדרת עם סלט גבינה ופירות אבל כאימא אני מרגישה חייבת לספק ארוחה חמה,ובעיקר חלבונים.מצד שני יש משהו משמח ויצירתי בבישול וכשכבר אני מבשלת זה יכול להיות מהנה.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...