יום חמישי, 24 בינואר 2019

שמחות קטנות וגדולות של יום חולין


בתקופה האחרונה חזרה לי השמחה, אני תוהה אם זה קשור לימי השמש אבל התקשורת שלי עם אנשים טובה מאי פעם מה שגורם לי ליהנות במיוחד מהעבודה שלי שבנויה כולה על תקשורת עם אנשים. אני שמחה לגלות שאני משמעותית ושאני מצליחה לתת לאנשים את מה שהם צריכים בלי להחסיר מעצמי.

טוב, זה לא מדויק, היה לי יום בו אכלתי תפוז לארוחת צהריים והגוף שלי זועק ממיעוט תנועה אבל אלה דברים שיחסית קל לתקן והיום בן הזוג הכין לי כריך משובח לעבודה מבלי שביקשתי מה ששימח אותי.
אני מרגישה שגם הסטודנטים שאני נפגשת איתם על אף הלחץ הגדול שלהם מצליחים לראות את הצרכים שלי ומגלים אכפתיות וזה נהדר כי הקושי העיקרי שלי היה כשלא ראו אותי.

אני כן מאמינה בתגובת גומלין, אני רואה אותם והם רואים אותי וכשיש את האיזון הזה זה נפלא.
חוץ מזה הייתה השבוע פגישה נפלאה במועדון הקריאה. חלק ממה שעשה אותה נפלאה היה שהאצלתי סמכויות הנחיה וזו שהתנדבה להנחות עשתה את זה נפלא ואני יכולתי ליהנות מהמפגש ולא להיות דרוכה. גם הספר שנבחר היה מצויין וכך חזרתי משם ממש שמחה וזאת למרות שהיום היה מאתגר בטירוף והגעתי עייפה ורעבה (תפוז לארוחת צהריים, כאמור). היה אוכל נפלא וחלק ממה שמחזיק את המועדון זה התרומה הגדולה של החברות, אם זה באירוח וכיבוד או בעצם ההגעה והמחויבות וכל אחת מביאה משהו משלה. המועדון שלנו קיים כבר חמש שנים ואני מנהלת אותו אבל למעשה הניהול זו המלאכה הכי קלה כי זה אומר לדעת לבקש ולהאציל סמכויות ולנתב את הנתינה למקומות טובים.  זה אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים שלי ולא רק שלי.

וחוץ מזה חגגנו יום הולדת לסבתא שלי שהיא המתנה הענקית שקיבלתי מהחיים. עם שטרודל תפוחים והיה שמח וכיף.

ואני רוצה לזכור שלפעמים החיים פשוט טובים ולא לתת לזה להישמט.





יום נדיר בו יצאתי מהעבודה בשעות אור.

מרק המינסטרונה המופלא של המארחת שכאילו נוצר בשבילי

2 תגובות:

  1. מסכימה בעניין תגובות הגומלין: יחס (טוב) גורר יחס (טוב).
    מקווה שימשיכו הימים של ההתבוננות השמחה שלך.

    השבמחק
  2. תענוג לקרוא. שרק ירבו תקופות כאלה בחייך 🤗

    השבמחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...