יום חמישי, 18 באפריל 2019

מה נשתנה

אני לא יודעת מה קרה לי לעומת החגים הקודמים אבל הפעם אני נכנסת לחג רגועה. היו לי כמה ימים נחמדים בעבודה בהם הצלחתי לסגור את הפינות לפני היציאה לחופשה. הספקתי לקנות את המצרכים לבישול ארוחת הסדר שלי יש חלק נכבד בהכנתה ולהתחיל מוקדם אז לא יהיה לחוץ מדי מחר. אפילו הספקתי להכין גלידה ואולי אכין מרציפן.
חוץ מזה חמותי התקשרה להגיד כמה היא מעריכה את זה שאני מבשלת הרבה מהארוחה. היא סיפרה לי שדיברה עם גיסתה והיא סיפרה שהכלה שלה עושה את המינימום. זה היה נחמד לשמוע שזה לא מובן מאליו בשבילה.
ההורים שלי קנו לנן תפילין והוא התחיל להתאמן על זה (זה מסובך ברמות מטורפות) אבל הוא עושה את זה ברצון מתוך רצון לכבד ולשמח את הסבים שלו ושלי אז אני בסדר עם זה. כמו כן בסוף כאמור הלכנו על קונסרבטיבי. אני אבוא אתו לחוג וזה יהיה סוג של בונדינג שלנו.
היום עשיתי עם נן יום כיף בתל אביב. זה היה משמח ממש לראות שגם הוא אוהב לצעוד ברחובות ולמעשה לא היינו במרדף אחרי יעדים ואחרי הזנב שלנו . זרמתי עם הרצונות שלו וכך מצאנו את עצמינו ב"אוזן השלישית". אני התלהבתי מהנוסטלגיה כי זה מקום משמעותי לגיל ההתבגרות שלי. ילדים בגיל של נן מגיעים לשם בזכות האוסף המפואר של בובות הפופ.
נן החליט שהוא קונה לי למתנת יום הולדת בובת פופ ע"פ בחירתי. בחרתי בובה מגניבה ממש של מרי פופינס. לו יש אוסף משמעותי ביותר ולי זו הראשונה ולפי המקום שאין לי כנראה שהיא תהיה היחידה.
זו פעם ראשונה שנן קונה לי מתנת יום הולדת.
חוץ מזה הוא טעם לראשונה בחייו פרלין פסיפלורה מפואר והתלהב ממנו קשות כך שחזרתי וקניתי עוד שניים כדי לטעום מהפלא. זה באמת היה מטורף.
חוץ מזה השלל שחזרנו איתו היה אוזניות וכדור פילאטיס ממיניסו. נן פגש שני יוטיוברים אוהבים עליו –שוגר זאזא והספיק להגיד להם שלום ולזכות להתייחסות מהירה מהם (זה היה בצומת של עזריאלי והיינו בכיוונים ההפוכים) והסתלבטנו בשרונה. בקיצור אחלה יום כיף.
והגיעו בדואר שני ספרים שווים לסקירה (ויש לי עוד אוסף מכובד ליד המיטה. נראה לי שאצטרך עוד כמה חופשי ענק).
הזמנתי כרטיס לשיחה עם הסופר אחמד דני רמדאן בפסטיבל הסופרים. אני יודעת לפחות על עוד חברה אחת שתבוא אז זה יהיה נחמד.
הבעיה היחידה היא שאני קצת מוזנחת, בין היתר כי הקוסמטיקאית שלי ילדה ולא הספקתי להתארגן אז אצטרך לטפל גם בזה מתישהו.
אבל בגדול, חופש נעים! יומולדת בחופש! שילוב של אביב וגם חורף קל ומצב רוח טוב.
שימשיך ככה הלוואי.
חג שמח



המתנה של נן (הבחירה שלי)

 
ההתמכרות החדשה של נן (הוא גם לימד אותי לעשות צד אחד)

6 תגובות:

  1. חג שמח!
    מרי פופינס חמודה.
    גם אנחנו עברנו את המסלול הקונסרבטיבי, הלכתי עם הילד לבית הכנסת כל שבת שנייה, וחוץ מזה הוא הלך לשיעורים. לפחות אני הפקתי מזה הרבה, אני מקווה שגם הוא.

    השבמחק
    תשובות
    1. חג שמח גם לך. אני מתייחסת לזה כאל הזדמנות לחוות את היהדות קצת שנה.

      מחק
  2. טוב לדעת שאפשר להגיע לחג הזה רגועה. ואהבתי גם את ההערכה של החמות, וגם את המתנה של נן, פעם ראשונה. הוא מתוק להפליא. ומאוד יפה בעיני שהוא מניח תפילין בשביל הסבאסבתא. תמיד אמרתי שבר מצווה זה רגע לפני שהילד מפסיק לשתף פעולה, על סף המרד.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכן זה כל כך מלחיץ. אני מזהה שיתוף פעולה מסוים ממנו אבל חוששת שלא הכול יעבור חלק.

      מחק
  3. יום הכיף בתל אביב עם נן נשמע מדהים לגמרי, ואיזה כיף כשהילד שלך קונה לך בפעם הראשונה מתנה ליום ההולדת?
    שמחה לשמוע שחמותך מעריכה את עזרתך
    ושאת רגועה לקראת החג
    ומאחלת לך ולמשפחתך חג שמח ג'וליאנה יקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. זו באמת פעם ראשונה וזה מגניב ביותר.מקווה שהיה חג מוצלח אמפי יקרה.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...