יום ראשון, 9 בפברואר 2020

פוסטובשבט


לאחרונה התחלתי יותר לכתוב בבלוג הסקירות שלי. קצת נמאס לי להתעסק בעצמי אבל בכל זאת דגדג לי לחזור.

אני מרגישה שיש מעגליות מסוימת ויש תקופות שבהן אני יותר מתעסקת בעצמי ופחות בסביבה שלי והשבוע פתאום הייתה לי מין תחייה חברתית . נפגשתי עם שלוש חברות שונות. ובנוסף פגשתי במקרה חברה שלישית אז שתינו קפה יחד וזה היה ממש במקום.

בשבת נמאס לי להסתגר בבית ויצאתי להליכה. בהתחלה לא ירד גשם אבל היה קר ובחזרה כבר ירד גשם כבד וגם הייתה רוח חזקה. עדיין מאד נהניתי וגם צילמתי ממש שמחתי שעשיתי את זה. רק אני והמוסיקה.

חוץ מזה הכרזתי על שביתת בישולים ועד להודעה חדשה טוליו מבשל (הוא היה מסכים בכל מקרה). נמאס לי שלא מעריכים את הבישולים שלי שבאים לי במאמץ אז אולי לא ממש צריך שאבשל. השבוע טוליו יהיה בחו"ל אז כנראה נאכל הרבה בחוץ (בכל מקרה זה פינוק שלנו כשהוא בחו"ל). חוץ מזה השבוע אעבוד רק שלושה ימים. פרגנתי לי סופ"ש ארוך במיוחד וזה כולל חברה שלא ראיתי מזמן וגם תספורת.


(כנראה אנפות)







11 תגובות:

  1. איזה צילומים נפלאים. לגבי הבישולים, אצלנו זה ההיפך, אני "שובת" והיא מבשלת, לעתים רחוקות. אבל אני אוהב מאוד מאוד לבשל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      לגבי בישולים זה יכול להיות ממש מהנה ויצירתי אבל אני מרגישה את הסיזיפיות של זה ורוצה קצת פסק זמן.

      מחק
  2. איזה כיף שיש מישהו אחר שמוכן לבשל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי. אני שמחה שבן הזוג לא נוקשה ביחס למשימות הבית ומוכן לקחת על עצמו דברים. אני מרגישה שזה מחייב אותי לקחת על עצמי משימות אחרות כדי שלא יקרוס.

      מחק
  3. איזה מזל שאני מבשל בכיף כשבא לי והיא ברוטינה :)
    ותמונות יפות מאוד.

    השבמחק
  4. התמונות יפהפיות. כיף ממש לטייל בגשם אבל השנה אחרי שכבר הייתי חולה שלוש פעמים אני נזהרת שבעתיים! במיוחד בטמפרטורות האלה. ממש שמחה שלקחת שוב סופ"ש ארוך. זה עושה לך ממש טוב.
    אצלנו בבית מרגע ש-T סגר את עסק האירועים שלו (ועוסק עכשיו רק בייעוץ, ונמצא הרבה בבית) הוא לקח על עצמו את הבישול - הוא מאד אוהב את זה, הוא מקצוען, ואני לא אוהבת את זה מספיק כדי לריב איתו על זה. ממש כיף לי שהוא מבשל. כשבא לי אני מבשלת (ובני המשפחה מאד אוהבים את הבישולים שלי, אגב T גנב לי חלק מ"מנות הדגל" שלי, אבל לא נתתי לו לגנוב את כולן 😉).
    מפגשים עם חברות זה כיף, בין אם מתוכננים ובין אם ספונטניים.
    משום מה אני לא מקבלת עדכונים על פוסטים בבלוג הסקירה שלך.....אלך לבדוק מה חדש שם.
    איזה סוג של אוכל את ונן אוהבים לאכול במסעדות כשטוליו בחו"ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא לגמרי מבינה את הפלטפורמה של סלונה. היא די מעצבנת בעיני ואני שם בעיקר בגלל מחויבות להם. מבטיחה לשים קישור בפעם הבאה.
      הקור באמת קשה אבל במודיעין פחות.

      מחק
  5. יופי של צילומים, תקופה נהדרת בשנה כשהשקד פורח...

    השבמחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...