יום רביעי, 10 ביוני 2020

עוד יום חיובי

היום סוף סוף הלכתי לבקר את הסבים שלי. הגעתי אליהם על הבוקר. היה קשה לא לחבק אותם אבל כל כך נהניתי לדבר איתם  ואח"כ לראות את המרפסת הפורחת של סבתי עם וסף הגרניומים המרשים שלה (קיבלתי שקית ענקית של ייחורים) הרגשתי טעונה לכל היום מהביקור הקצרצר הזה של שעתיים. ברור לי שזה לגמרי בר ביצוע לעשות את זה בתדירות קבועה. מקווה רק שאצליח לצבור שעות נוספות בעבודה כדי לאזן את זה כי במיוחד בתקופה הזאת זה אישיו.זה היה כל כך חשוב לי וכל כך חיכיתי לזה.אני כל כך מאושרת לראות אותם בריאים ושמחים.
הבית של הסבים שלי זה הבית שגדלתי בו מגיל אפס ויש דברים שלא השתנו בו כמו המרפסת.

אח"כ התפנקתי גם בשוטטות בשוק(הסבים שלי גרים קרוב לשוק) וזה היה מוזר לחזור אליו וגם קצת עצוב. הרבה חנויות נסגרו אבל היו כמה קבועים ששמחתי לראות. התפנקתי בדובדבנים ומשמשים וקפה וגם ירקות וגם בסיבוב הזה היה משהו מחיה אם כי היה לי קשה עם המסכה. לא היה כל כך צפוף אבל פחות משוחרר.


ברכבת הקלה היו כמה צעירים חרדים ששמו את המסכות על הסנטר. הערתי להם באסרטיביות והסברתי להם על האחריות ההדדית של כולם וגם על כך שבטח גם להם יש קרובים מבוגרים והם היו רוצים שירגישו בטוחים מקורונה על הרכבת. להפתעתי הם השתכנעו. אח"כ הבנתי שהייתה אישה שרבה איתם על זה קודם ועליה הם צחקו וצפצפו. ברור שהזלזול מעצבן אבל זה לפעמים קטע של נערים מתבגרים שלא חושבים מעבר לנוחות שלהם אבל הסבר נכון יכול לשנות אפילו נקודתית את הגישה (אני מקווה).
הגעתי לעבודה ממש מאוחר וזה היה קצת מבלבל. להתחיל בפול אנרגיה ולא בהדרגה ולהתרכז. לקח לי קצת זמן. ובעבודה הכנות ליום עיון שיהיה מחר בזום. יש לי תפקיד טכני לוודא שהכול תקין. זה יתחיל נורא מוקדם מה שאומר שאם ארצה לשתות קפה לפני אצטרך לקום ממש מוקדם. הנה מבחן למוטיבציה שלי  מבחינת קימה בבוקר.

ברור ממי ירשתי את האהבה לצמחים. סבתא מכינה לי באהבה אוסף ייחורים למרפסת שלי.

חלק קטן מאוסף הגרניומים והפוקסיות הענק של סבתא שלי.

עץ הרימון הזה היה פעם עציץ קטן.

9 תגובות:

  1. מלחמה בלתי פוסקת עם התלמידים שלי על מסכות.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו מכה ממש. עכשיו עם האכיפה המוגברת אני רואה שיפור ועדיין זה מצב מעצבן.

      מחק
  2. המרפסת נראית מגניבה. ובכלל כל הביקור שלך.
    אני חושבת שאת צודקת בעניין הדרך להעיר לאנשים שיעשו את מה שאת רוצה. זה לא תמיד מצליח, כמובן - אבל הרי גם האיסורים הגורפים לא תמיד מצליחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. נשארתי עם טעם של עוד. המרפסת של סבתי נהדרת וקיימת מאז שאני זוכרת את עצמי. ועניין ההערות שעשע אותי כי אני לא אדם שנוטה להעיר אבל אולי מצליחה להיות אפקטיבית. נחמד לדעת.

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף, סליחה על התקלה! מה שרציתי לומר הוא: מקסים! וגם התמונות נפלאות כרגיל :)

      מחק
  4. ביקור כזה אצל סבא וסבתא באמת מטעין את הבטריות והופך את כל היום לטוב יותר. עבורך ועבורם. בהחלט מבינים מהיכן קיבלת את האהבה לצמחים. כיף לשמוע על יום טוב שכזה. ועל הגעה מלאת אנרגיה לעבודה.
    בהצלחה ביום העיון. מקווה שאכן תספיקי לקום מוקדם ממש וליהנות מקפה לפני כל הלחץ

    השבמחק
    תשובות
    1. יום העיון היה מוצלח ודי נהניתי מהאקשן (והספקתי קפה). אני ממש מתגעגעת לסבים שלי עכשיו כי בעקבות ההחמרה במצב הקורונה לא הצלחתי לחזור על זה. ועוד תכננתי להביא גם את נן אליהם.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...