יום רביעי, 23 בספטמבר 2020

יומני הבידוד #3


כשהולכים לישון ב 2 לפנות בוקר חוטפים עייפות קטלנית. התעוררתי בקושי כי בני ביתי לא בדיוק היו   מודעים לכך והעירו אותי. קצת חיפפתי בכללים שקבעתי לעצמי לצאת מהפיג'מה ולסדר את המיטה.

כן שמתי לי מוסיקה. הפעם נוגה ארז כדי לתרגל יציאה מאיזור הנוחות.

היא מלאת סטייל. המוסיקה שלה קצת מנוכרת ואני חושבת שאני פשוט פחות רגילה לסגנון הזה. ניסיון חדש ומעניין.והשיר הזה ממש מתאים לבידוד.

היום כמה חברות התקשרו וזה היה כיף וגם הזכיר לי קצת כמה חסר לי עניין הפגישות עם חברות. בינתיים נסתפק במה שיש.

בלילה הרגשתי בודדה ועצובה. הימים הראשונים מלאי שמחה ורוגע והתלהבות מהחידוש שבאוטונומיה המוחלטת שאני מקבלת וה"חדר משלי" גם אם התנועה מוגבלת.

קיבלתי המלצות לעשות ספורט קשה לי לעורר אצלי את המוטיבציה אבל באמת קצת חוששת מהתנוונות יתר. עניין המוסיקה קצת מעודד תנועה אבל זה מעט מדי.

צופה על השכנה שיושבת הרבה בגינה שלה ליד השולחן. אני אוהבת לצפות בטקסים פרטיים של אנשים וזה נראה קצת ככה. הטקס של הישיבה עם הקפה.


6 תגובות:

  1. מזל שיש לך חלון שאפשר לצפות דרכו אל העולם והמתרחש בו. יש לך גישה למרפסת?
    מחזיקה אצבעות לצליחה מהירה ונעימה ככל האפשר של התקופה המעצבנת הזאת. כאילו לא די בקורונה ובסגר הכללי - אז עוד גם בידוד בחדר :(

    השבמחק
    תשובות
    1. החלון הזה הוא הצלה בשבילי. הייתי מרגישה הרבה יותר מבודדת מהעולם בלעדיו. למרפסת אין לי גישה ומצד אחד חבל כי ממש לפני הבידוד הספקתי לעבור במשתלה ולקנות עציצים ואדמה לימי הסגר וקצת חסרה לי ההתעסקות אתם.

      מחק
  2. ההתלהבות הראשונית באמת פגה מהר במצבים כאלה. יכולה רק לעודד אותך שאין דבר שיעצור את הזמן ובסוף הבידוד הזה יסתיים, ונכון לעכשיו נשמע שאת גם תצלחי אותו בשלום מבחינה בריאותית (אמן ואמן). פעילות גופנית לבד בחדר זה לא פשוט. אם יש לכם שרפרף קטן בבית, אולי בני הבית יכולים להגניב לך אותו לחדר ותעשי "מדרגה" לצלילי מוסיקה קצבית?

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא מצאתי את הדרך לעשות פעילות גופנית. גם כי המרחב שלי די מצומצם וגם כי אני עצלנית מטבעי. ההתלהבות הראשונית שרדה כמה ימים ואני שמחה על זה אבל לא לוקחת קשה מדי את הירידה במצב הרוח. זה טבעי. אולי אנסה את מה שהצעת.

      מחק
  3. מחזק את דברי קודמותיי ומאחל לך שהסגר יעבור הכי מהר שאפשר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, בינתיים אני לפעמים מרגישה שהזמן טס ולפעמים שהוא עומד במקום. כל תפיסת הזמן שלי משובשת וגם שעות השינה. חוזרת להיות ציפור לילה ולישון ב 2 לפנות בוקר ודופקת הרגלים טובים של שנים.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...