יום חמישי, 17 בספטמבר 2020

שנה באמת טובה או מכאן אפשר רק לעלות

אני לא זוכרת כמה זמן עבר מאז שכתבתי לאחרונה. יש לי בטיוטות כל מיני התחלות של פוסטי עצב. יש לי כל מיני ניסיונות עידוד  עצמי שבדרך כלל קשורים לארנק ולפה והם מוצלחים רק חלקית. שופינג וזלילות זה סוג של אלחוש אבל לא מצליח מעבר לזה.

עכשיו יותר טוב לי בפילאטיס, אני התקדמתי והמורה מצאה את הגישה הנכונה אלי שרואה את הצרכים שלי בתוך המכלול ונראה שבעבר היה לה יותר קשה עם זה.

בעבודה יש סיטואציות של יציאה מאזור הנוחות. זה נשמע חיובי כשמציגים את זה כך אבל זה די מערער ומעיק ואני לא אוהבת לפגוש את עצמי במקומות של קושי ואני לא אוהבת מצבים בהם אני לא מצליחה לעמוד בציפיות שלי מעצמי. חוץ מזה אווירת נכאים ופרידות מחלק מהצוות שיוצאים לפנסיה והמון אי ודאות לגבי האופן בו נתנהל בהמשך.

בראש השנה נהיה אנחנו וגם אחי יגיע אלינו באופניים. סוג של פשרה עם המציאות כי רציתי שתהיה ארוחה חגיגית וטוליו לא אוכל אחרי 18 בערב ולא מוכן שנקדים את הארוחה בשבילו. כנראה שהוא יגיש.

הצלחתי לגנוב פגישה עם ההורים לפני החג ליד העבודה שלי עם מינימום אופרציה לשני הצדדים. אמי תחגוג יום הולדת עגול בסוכות וזה אומר סגר ואולי אירוע זום. אנחנו מנסים לארגן משהו אבל בינתיים יוצא די צולע. גם אופרציות כאלה קשות לי.

דבר אחר טוב, אני כן אעבוד בסגר ואפילו מהעבודה מה שיאזן קצת את הימים בהם נהיה כולנו בבית כל היום. כנראה לא אספיק ללכת למשתלה לפני הסגר וזה ממש מבאס אותי. רציתי להכין לי תעסוקה חקלאית ולזרוע ולשתול דברים וזה היה ממש משמח אותי אבל לא כל כך הצלחתי לשלב את זה .

אני ממש מקווה שתהיה שנה יותר טובה. שנצליח להישאר בריאים ושיהיו לכולנו אנרגיות טובות והרבה אהבה ושהדכדוך הזה יתרחק כי די.

לא יהיו פה החלטות לשנה החדשה. אני אפילו לא סגורה מה אני רוצה חוץ מאשר כוחות וחוסן נפשי להתמודד עם חוסר ודאות מתמשך ועם ריחוק חברתי שמתחיל ממש להכאיב.

7 תגובות:

  1. חוסן נפשי וכוח להתמודד אלה משאלות ראויות מאד להרגשתי במציאות הנוכחית.
    חסרת לי ג'וליאנה ואני שמחה שעדכנת ושבסך הכל את (ואתם) בסדר. גם מבחינה אישית, מקצועית, משפחתית - אבל את באמת צודקת שהריחוק קשה.
    מאחלת לך שנה טובה. טובה יותר מהנוכחית. טובה יותר מהקודמות. והרבה בריאות פיזית ורגשית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אמפי היקרה. בינתיים אני בבבידוד אבל מרגישה בריאה ובאופן מוזר זה הקל עלי.
      שתהיה לך שנה נפלאה והרבה בריאות לך ולאהובייך.

      מחק
    2. אוי לא, מי הכניס אותך לבידוד? גם נן וטוליו? איכשהו אני מבינה את ההקלה שאת חשה. כאילו זה לא בידיים שלך ואת משחררת - עכשיו שבועיים (או כמה שנשאר לך) את בבית ומפיקה מזה את המיטב. ומתפללת כמובן שלא תפתחי תסמינים ושתרגישי טוב. לקחו לך בדיקה?

      מחק
  2. מאוד מזדהה עם שתי הפסקאות האחרונות. ימים מדכדכים כל כך.
    שתהיה שנה יותר טובה, אמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת מקווה שלמדתי להעריך מצבים של נורמליות ושקט. הלוואי שתהיה שנה יותר טוובה ואולי אפילו נפלאה כי לייחל ולאחל לא עולה כסף :)

      מחק
  3. שנה טובה. אהבה, בריאות ושמחה. ♥♥♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אריק, גם לך ולמשפחתך וימים קלים גם בהוראה.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...