יום שני, 2 באפריל 2018

פסח

החופש הזה גורם לי לחופש כמו אסיר שממצמץ לאור השמש ביציאתו הראשונה מהכלא. אני קצת המומה ממגוון האפשרויות שיש בו ומהידע שיש לי ימים שלמים בהם אני יכולה, ובכן, לא לעשות כלום.
בכל חופש אני חרדה שמא הוא יתבזבז ויצא שכל החופש היינו בבית. זה בעייתי הצורך הזה לתת דוח חופש על איך ביליתם את החופש ואיפה הייתם והשנה היה לי מספיק אומץ לתכנן שתי פעילויות עוגן ולהשאיר הרבה ימים פנויים.
לגבי ניצול הזמן התחלנו את החופש בטיול בכרמל. תכננו אותו עם חברים (כלומר הנציגות הנשית של כל משפחה תכננה). חשבתי שנבחר במסלול הקצרצר , חברתי בפועל בחרה במסלול הקצר. בפועל עשינו את המסלול הארוך בגלל תכנון לקוי שלנו והתברברות. מצד שני הטעויות בטיול הן שהופכות אותו לחווייתי. השרירים של כולנו זעקו בסוף הטיול ואז הלכנו לאמה של חברתי שגרה בסביבה שפינקה אותנו בארוחה מעולה. זה היה החלק הכי טוב בטיול מבחינת ינאי שכן היא סבתא מגניבה ומפנקת ויש לה גם טרמפולינה בחצר וכשהגיעו לטרמפולינה העייפות של הילדים נעלמה כלא הייתה. הטרמפולינה כללה מלחמת מים וזה גרם לי לברך על שהבאתי בגדים להחלפה.
היום זה אחד מאותם ימים חופשיים ואני מרגישה שרועש לי מאד מסביב. גבר וילד יכולים לעשות המון רעש מסתבר.
לפני ליל הסדר הייתי הר געש. נורא נעלבתי מבן זוגי שלא הוקיר אותי על מאמציי ונידב אותי לבשל חלקים גדולים מהארוחה (דווקא שברתי שיאים והפתעתי את עצמי בכמה הסתדרתי עם זה) אחרי מריבת אוטו שכללה בעיקר צרחות שלי הגענו לסדר. המסר עבר וקיבלתי המון פרגון והוקרה בסדר מבן זוגי ומשפחתו  ובפועל הרגשתי כמה אני אוהבת אותם וכמה שמחתי לשמח אותם.
(כמובן שלאחר כמה ימים העצב והכעס התבררו כהר געש הורמונלי שלפני מחזור וביום רגיל לא הייתי לוקחת את זה כל כך קשה).
הבית שלי מהפיכה. אנחנו מארחים שרקן לתקופת הפסח וזה דווקא די מהנה להאכיל אותו ולהסתכל עליו למרות שמדובר בחיה די פלגמטית ומשעממת אבל לטיפה ודי מתאימה למשפחה.
חוץ מזה עצוב לי ממה שנהיה מהמרפסת שלי(קירות מתקלפים וצמחים מתים) ואני נזכרת שרציתי לעשות המון דברים בחופשה אבל אני לא מוצאת זמן לעשות אותם. לנקות את החלון בחדר השינה שמכאיב לי בעיניים מרוב שהוא מלוכלך, לסדר תמונות, להחליף ארונות וגם לכתוב בבלוגים שמעלים אבק ואת זה אני עושה.







6 תגובות:

  1. תתחדשי על העיצוב החדש :)
    גם לי יש שבוע חסר מעש, ואני מאוד נהנית מזה. בניגוד לשנים עברו, כבר לא מרגישה צורך לדווח איפה הייתי ומה עשיתי: הייתי בבית ונחתי, מתאים לי מאוד :)

    השבמחק
  2. תודה עדה היקרה. כמו שראית יש קצת זמן להתעסק עם הבלוג. תמשיכי ליהנות מהמנוחה. נשמעת לי חופשה מושלמת.

    השבמחק
  3. חופש מציב בפנינו מראה לא קלה, כי ביומיום אנחנו לא מספיקות דבר אבל יש לנו תירוץ. בחופש אין תירוץ. אולי באמת צריך להוריד את הציפיות ולהבין שגם סתם להיות זה בסדר. וגבר וילד אכן עושים רעש ומהומה, ולמעשה גם כל אחד מהם בנפרד עושה את זה. חלק מהמהות שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עובדת על עצמי כדי לקבל את הסתם להיות הזה וגם לאזן בין רצונות מסוימים שנשמעים כמו הכרח כמו לטייל לבין הרפייה מוחלטת של הגוף.

      מחק
  4. אני ממש שמחה שהשארת הרבה ימים פנויים וגם הטיול בכרמל נשמע נהדר.
    ללמוד ליהנות מחוסר מעש מוחלט וגם להיות שלמה עם זה היא תורה או אומנות בפני עצמה כנראה
    וגם להשלים עם סדרי העדיפויות שאת בוחרת בסוף: עדכון בבלוג במקום ניקוי חלון...,,😉

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף גם ניקינו חלון :)
      זה נחמד לנקות בהדרגה ובנינוחות יחסית ולהשלים עם חוסר המושלמות.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...