יום רביעי, 18 במרץ 2020

הצטרפתי לסגר הקורונה


אני מרגישה כרגע חלק מניסוי גדול שבודק כמה אנשים מסוגלים לחיות טוב בתנאי חוסר ודאות. אתמול היה יום בו בהתחלה הבנו שעובדים מהבית, אח"כ הבנו שאפשר עוד להגיע וזה מה שכולנו העדפנו כל עוד אפשר ובסוף היום הבנתי שזהו שלא והכול נופל על ימי החופשה שלנו  סיפור דומה אצל בן הזוג ועכשיו שלושתנו בבית.
נן כרגע די מסודר מבחינת שגרה בזכות הלימודים מרחוק. אני קצת נלחצתי מהאין עבודה והבנתי כמה אני משועבדת לשגרה עד ששכחתי להבין מה זה אומר הרבה זמן פנוי (דבר שמרחוק נראה לי נחשק ומקרוב פחות) והחלטתי שאני מארגנת לעצמי שגרה בדומה לאימהות הפייסבוק המשקיעניות.
לא קבעתי שעות אבל עשיתי רשימה למחרת בה כתבתי מה אני מתכננת לעשות.
אז בינתיים השעה 9 ואני הספקתי לסדר את פינת העבודה שלי שאולי תשמש אותי. להיכשל בלהיכנס למייל של העבודה (יש לי אותו מהסלולרי כך שזה לא אסון), להיכשל בלהיכנס למערכת הנוכחות (הבוסית שלי תעבוד יותר קשה). לסדר את המיטות של כולנו (הרגל שלמדתי מסבתי ולא מספיק אימצתי בשגרה הרגילה . לתלות כביסה  ובאופן כללי להרגיש מועילה.
כן כללתי ברשימה גם קריאה, טלפונים, תרגול נשימות פילאטיס, קצת בישול, שנ"צ סדרות ללמוד לעבוד עם zoom  ועוד.
חמותי הטכנופובית הציעה שנעשה את הסדר עם סלולרים פתוחים. כל אחד מביתו. זה אומר שסוף העולם הגיע כי זו יציאה מטורפת מאיזור הנוחות. שאפו.
כל ההורים משני הצדדים והסבים שלי מרגשים אותי בדרך בה הם מתייחסים למצב ושומרים על הומור. זה גורם לי לראות בהם צד אחר שלא הכרתי קודם. הם גם מאד לא רוצים להטריח ואנחנו מנסים לראות איפה אפשר בכל זאת להיות שם בשבילם. זה אתגר גדול בגלל כל המגבלות. לשמחתי זה דבר שמובן מאליו וברור לשנינו שנעשה מה שצריך.
סבתי אמרה לי שלמזלה היא בסגר עם אדם שהיא אוהבת (סבי). אני צריכה לזכור את המשפט הזה גם כשאקטר.
יש לי הרגשה שיהיה לי יותר קשה להתרגל בחזרה לשגרה של פקקים ושעות רבות של עבודה ושהות מחוץ לבית.
אני מרגישה שאוקיינוס הזמן הזה מאפשר לי לעשות דברים ביותר תשומת לב.
הרבה בריאות לכולנו. שנדע לצמוח מהדבר הזה.



4 תגובות:

  1. הרבה הרבה בריאות והרבה יצירתיות כיצד למלא את הזמן הפנוי שנפער לפתח בחייך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הרבה בריאות גם לך אמפי יקרה. בינתיים עובר די בסדר. בקרוב פוסט דיווח

      מחק
  2. הלוואי והייתי אני ממושמע כלכך

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בטוחה שהבנתי... אתה מתקשה לשמור על הסגר?

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...