יום שישי, 11 בדצמבר 2020

# שבוע 4

 *קיבלתי מהעבודה מכשיר טלפון חדש במקום המנופץ שהיה סידור זמני (קודמתי עם המכשיר שברה אותו). המכשיר עם המסך המנופץ היה מעליב אבל לפחות אפשר לנו להתחיל עם השירות החדש שאני מפעילה ועכשיו יש לי מכשיר משלי. מצד שני אני משתמשת בו רק לעבודה.*

* הצלחתי לגרור את טוליו לשתי משתלות והתחדשתי בצמחי תבלין וזרעים כולל אפונה ריחנית (היה קשה למצוא בחנויות)זרעתי אותה אצלי בעציץ וגם בגינה של הבניין. משום מה היה כובע נזיר שהשתלט שם על העסק וזה משמח אותי מאד גם כי גיליתי שהעלים ממש טעימים. *

*היום קלטתי בדרך איש מבוגר שהריח עלים בניסיון לזהות אם הם לואיזה (יודעת כי גם אני נפלתי בזה. לא לואיזה) יש משהו כיפי בלזהות מריחי עלים כמוני.אני מתה על זה.


*התגברתי על העצלות הטבעית שלי והצלחתי בעזרת טיפוח עצמי לסדר גבות באופן סביר למדי וגם לצבוע שורשים. נחמד להרגיש פחות תלויה*

*גיליתי אחרי שכולם המליצו לי עליה ושכחתי מזה את 10 אחוז סדרה שגורמת לי להתפעל ממגוון מופעי השיק הצרפתי ולגלות שאני מבינה יותר מלים ממה שחשבתי. סדרה טובה יכולה בהחלט לשדרג את סוף השבוע.

* אכלתי סופגנייה טעימה עם קרמל מלוח וגם לביבות קנויות (המוכר בחנות הוציא אותן במיוחד בשבילי מהמחסן).

*תיקנתי חולצה אהובה אצל התופרת. היה בה חור והיא תקנה אותו תוך שנייה. גיליתי את התופרת הזאת במרכז המסחרי שהפך לאהוב עלי ולמועדף לצורך איסוף חבילות והנעת הכלכלה (חנות לחם, חנות מכשירי כתיבה ומשחקים, סופר והתופרת*

*כמה ימים יפים של שמש.

*סטודנטית כתבה למרצה שלה כמה הפגישה איתי עזרה לה והמרצה העביר את זה גם לי וגם למנהלת שלי. זה היה משמח ומעצים. בשבוע הבא יש ביקוש גדול לפגישות איתי .

*בחנוכה נעבוד ימים מקוצרים*


* בשבוע הבא אקח יום חופש כדי לבלות עם נן בתל אביב. כל כך אינטנסיבי בעבודה ואני ממש זקוקה ליום כזה. בנוסף יש לנו יום גיבוש בעבודה שכולל פיקניק בית קפה וזה ממש נחמד וגם מאפשר לי לקפוץ לסבים שלי קודם.

*קנינו טלוויזיה חדשה. דיברנו על זה הרבה זמן אבל בסוף טוליו ונן יצאו לסידורים. ביררו בשתי חנויות מחירים ויצאו עם הטלויזיה וכך נפרדנו הטלוויזיה ההיסטורית עם הבטן שהייתה לנו עוד כשגרנו בירושלים והחזיקה מעמד כ 17 שנה. טוליו טען שחיכינו עד שנן יהיה מספיק גדול לעזור בסחיבה. היינו ילדים טובים ולקחנו אותה לפסולת האלקטרונית כי אף אחד לא רצה אותה. *



3 תגובות:

  1. תתחדשו על הטלוויזיה. וכן, ילדים גדלים יכולים להיות שימושיים באופרציות כאלה :)
    ואיזה כיף שמעריכים את עבודתך ואפילו מספרים על כך. תיהני!

    השבמחק
  2. שני דברים שמחוני: הראשון ההמלצה שקיבלת מתלמידה. מבחינתי כעובד הוראה זה הגמול הכי מספק שקיים. השני שהחיים שבים אט אט למסלולם הקודם.
    תתחדשו על הטלוויזיה החדשה, ובכלל - חג שמח :-)
    לא נגעתי בקרמל המלוח.

    השבמחק
  3. כמה דברים טובים בשבוע אחד!
    אז יש לך שני מכשירי טלפון? אחד לעבודה ואחד פרטי? כך היה לי. כל הזמן אמרו לי לוותר על הפרטי ולהישאר עם זה של העבודה בשביל הכל, אבל העדפתי לשמור על ההפרדה הזאת בין עבודה לפרטי. ובסוף באמת עזבתי את העבודה והשארתי את הטלפון ההוא הרחק מאחור.
    כל ההתעסקות שלך עם הגינה והאדניות מאד משמחות, וגם העובדה שהצלחת לגייס גם את טוליו לעניין.
    זה כיף להשתחרר מהתלות בספר לצורכי צביעה וסידור גבות אבל בינינו - מגיע לך גם הפינוק הזה שמישהו אחר עושה עבורך את העבודה השחורה. לא?
    לסידרה קוראים "10 אחוז"? אחפש אותה.
    אין על קרמל מלוח. עכשיו אני אמנם לא נוגעת בקינוחים (פרט לפירות) אבל אם כבר לחטוא במשהו - קרמל מלוח הוא ה-דבר. יש לנו בפריזר גלידת קרמל מלוח ש-T הכין ובעיקר הנכד האמצעי שלי מכור לזה.
    כמה טוב שמצאת תופרת שאת יכולה לסמוך עליה וגם שהיא נמצאת במקום שנוח לך ואת ממילא עורכת בו קניות.
    מזג האוויר נפלא בימים האלה.
    צ'ופר לעבוד מקוצר בחנוכה.
    השוס הגדול של השבוע: מה שהסטודנטית כתבה. איזה כיף לדעת שמעריכים אותך. שתרמת למישהו. ואיזה כיף שעומדים בתור להיפגש איתך.
    מה זה פיקניק בית קפה??? הממ מסקרן. יום חופש עם נן בתל אביב זה מעולה!
    תתחדשו על הטלוויזיה וברוכים הבאים למאה העשרים ואחת. תיהנו ממנה ומהמקום שהתפנה לכם :) חנוכה שמח ושבוע טוב

    השבמחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...