יום חמישי, 24 ביוני 2021

דברים טובים שקרו השבוע

 השבוע האחרון היה לא פשוט לי. הרגשתי שהעבודה מאד שואבת אותי ושאני נמצאת בחוסר תנועה יותר מדי זמן וזה ממש גורם לי להרגיש רע. חוץ מזה יש אווירה מתוחה, הפילו עלינו עבודה משרדית מעצבנת שלא קשורה אלינו והתחושה הכללית היא תחושה של עייפות וקושי. וגם חמותה של חברתי שנפטרה בפתאומיות. אני נופלת יותר לאכילה רגשית ומרגישה ענקית וכל האישיוז שלי עם דימוי הגוף שלי חוזרים. כמעט לא הייתי בבית וכשאני בבית אני מיעוט נרדף בגלל משחקי היורו. אבל קרו גם דברים טובים והחלטתי שוב לנסות להחזיר את המסורת של סיכום שבוע חיובי.

      הייתה לי שיחת נפש מצוינת עם הנער שלי שגרמה לי להרגיש הרבה יותר רוגע ובטחון ביחס אליו כנער והייתי ממש גאה בו. אני בדרך כלל מלאה חרדות וספקות וזה ממש הרגיע אותי. חבל שתמיד שיחת הנפש היא סוף של ריב.

2.      מרצה שפורשת הגיעה לספרייה להיפרד ורצתה לצלם אותי למזכרת כי אני והספרייה חשובים לה ואלה הדברים שהיא רוצה לזכור מהמקום. זה בא בעיתוי טוב כי הייתי במין משברון  ותחושה כזאת שלאף אחד לא אכפת ממה שאני עושה ושהמקום יודע רק לקחת מאתנו.

3.      גיליתי שהעבודה המשרדית לא כל כך נוראה ושזה נושא שיושב אצלי טוב כי לא מזמן לימדתי אותו ואני מרגישה שוב מוטיבציה לעשות את זה טוב גם אם זה אומר שיזרימו לי עוד מזה בעתיד (סבירות גבוהה).

4.      החלטתי להירשם למועדון הכושר והבריכה שמול הבית שלנו. הקרבה שמאפשרת לשלב יותר פעילות גופנית גם בקיץ וגם נן רוצה להתחיל לעשות כושר ולו יש הרבה זמן לזה.

5.      הצלחתי לעמוד על פיתה בפילאטיס ואין דבר שאני מתעבת יותר מזה אבל המורה אמרה שהשתפרתי בזה ואני הבנתי שאני חייבת דווקא לעשות דברים שפחות נוחים לי כדי להשתפר. זו הייתה הבנה חשובה.

6.      הצלחתי לשבץ כמה ימי חופש ביולי וגם כנס אחד שהוא לא בזום.

7.      אני מסיימת היום ללמד את הקורס הראשון שלי כמרצה ואני יכולה לסכם את זה כחוויה טובה והרבה יותר קלה ממה שחששתי שתהיה. המבחן מוכן , אני מרוצה מהעבודה שלי וגם הסטודנטיות נראו מרוצות. היום אעשה מפגש קליל עם חידון, שאלות וסיכום. מדהים שכל המפגשים היו בזום ועוד לא ראיתי אותם מחוץ לריבוע.

8.      הזמנתי מהאינטרנט שמלה צהובה. זה יציאה מטורפת מאזור הנוחות שלי כי אין לי אף בגד צהוב ובא לי לשנות את זה.

9.      בקפה הבית התחילו לעשות קפה ממש טוב.

 

 

6 תגובות:

  1. מרגש אותי שלמרות הקושי שאת נתקלת בו בתחומים שונים הצלחת בכל זאת למצוא את הדברים הטובים שקרו.

    השבמחק
  2. 'מיעוט נרדף בגלל משחקי היורו' - חיוך על זה :)
    אני מכירה עוד מרצה פורשת שהספרייה והספרנית חשובים לה, אבל היא לא הייתה במכללה מאז מרץ 2020 ולא יכלה לבוא לצלם :(
    כיף שהקורס מסתיים בתחושה טובה. וכיף בעניין שיחת הנפש עם הנער.
    תתחדשי על השמלה הצהובה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה ששתינו מכירות את אותה מרצה :) בכל מקרה אם תגיעי לסביבה את מוזמנת לבקר.
      ועדו לא קיבלתי אותה. אני ממש סקרנית איך היא תיראה עלי.

      מחק
  3. צהוב הוא הצבע שלי. רק לפני כרבע שעה יצאתי לקנות מספר דברים, בחלון הראווה היתה שמלה צהובה שהעירהאותי לגמרי בצבע המיוחד שלה, בגזרה היפה שלה. וגם קניתי לי חולצה צהובה מפשתן לפני שבועיים, וכבר לבשתיה, וגם הצלחתי ללכלך אותה :-)
    בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. זה צבע מקסים ולצערי פחות הולם את גוון העור שלי אבל החלטתי בכל זאת לנסות בתקווה שהגוון הספציפי יהיה טוב לי.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...