יום שלישי, 12 בפברואר 2019

מנסה לתרגל חיוביות




אולי אחזור לפרויקט האושר. אני מרגישה שלמרות שיש לי הרבה דברים משמחים בחיי אני בתקופה של נטייה לשלילי. אולי זה סוג של חולשת הגוף והנפש וגם הוויתור על חלום הסרת המשקפיים שנבע מהעובדה שאת ההליך המהיר אני לא אוכל לעשות אלא ניתוח השתלת עדשה שהוא יותר מורכב ורחוק ממושלם וגם יקר בהרבה אז המסקנה הייתה להישאר עם משקפיי לרווחת הכלל (נן שמח במיוחד שאני לא הולכת להשתנות לו. הוא לא אהב את הרעיון).


אני מגיעה לעבודה עם אנרגיות נמוכות. הבקרים קשים לי יותר לאחרונה והקור לא טוב לי והרצון העיקרי הוא להתחפר ולאכול פחמימות. יודעת שאני לא ממציאה פה שום דבר חדש. חוץ מזה טוליו יהיה בנסיעת עבודה עוד חודש ואני כרגיל רוטנת על כך הרבה מעבר לרצוי וזה חבל כי בסוף הנסיעות האלה הן הזדמנות פז לשחרר קיבעונות ולעשות דברים קצת אחרת וזה כולה קצת יותר ימים וגם לגיטימציה לבזבז.

(החלטתי כבר על יומיים חופש מהעבודה בשבוע זה, מה שישחרר אותי חלקית מזוועות התחבורה הציבורית ואולי יספק לי זמן איכות עם עצמי).


ובכל זאת כמה דברים משמחים שקורים לי. יומן גרפי של אורית עריף שאני מחכה לו המון זמן ועומד לצאת באפריל וכבר רכשתי אותו ברכישה מוקדמת. אחלה מתנת יום הולדת. כמו כן הגיע הספר "אגדות אמתיות" של תום ביקין אוחיון שהוא ספר שמספר את סיפורם של אישים ונשים משמעותיים בהיסטוריה ונן ממש נהנה מהספר. תמכתי בפרויקט ויש לו גם איורים שווים והספר ממש מוצלח.


חוץ מזה סוף סוף מצאתי זמן לבקר חברה מהעבודה שילדה באוקטובר ויש לה תינוקת מקסימה והיה ממש כיף לשבת אצלה ולקשקש. ומצאתי זמן לארוחת בוקר שווה עם חברה אחרת והיה מעולה. ובעבודה סטודנטית שהייתה מרוצה מהשירות שלי כתבה מכתב למנהלת הספרייה והאוויר אחרי הגשם פשוט מעולה ברמות אחרות ומריחים את פריחת עצי השקד ואת עצי הלימון. ואני מצליחה להתמיד בהליכות עם חברתי ביום הקבוע שלנו גם כשסגרירי וזה ממש כיף.



6 תגובות:

  1. תמונת השלולית ממש יפה. ובחצר במכללה ראיתי פתאום שיש שביל חדש (?) של שקדיות. אני צריכה לבדוק אותו בפעם הבאה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. והספסל בקצה השביל מושלם.ממש שווה. אולי נקבע לנו דייט על הספסל?

      מחק
  2. יש תקופות כאלה שמתמקדים באופן טבעי ומיידי דווקא על השלילי, ואני לא רואה בזה פסול - מותר וראוי גם להכיר באנרגיות הנמוכות ולעבור תקופות שכאלה - אי אפשר ולא הגיוני כל הזמן כל הזמן לחשוב חיובי. זה גם מתיש משהו. ובכל זאת הבאת כאן המון דברים יפים וחיוביים וזה מקסים בעיני.....לא יודעת אם זה שיפר לך את מצב הרוח אבל אותי ממש שימח האוויר שתיארת אחרי הגשם ופריחת השקדיות והלימון וההליכות עם החברה וימי החופש המתוכננים כשטוליו לא יהיה בבית והספר החדש של נן..........וארוחת הבוקר עם החברה והתינוקת המתוקה של השנייה.......באמת באמת עשית לי טוב. אז תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף ששימחתי אותך. זה כן עזר להתמקד בחיובי אבל את צודקת שלפעמים פשוט אי אפשר ויש רחמים עצמיים ויש רצון לקטר וזה בסדר. נראה לי שאצלי זה מאד תלוי מזג אוויר וימים מסוימים בחודש.

      מחק
  3. אני בטוחה שאת נפלאה גם עם משקפיים :-) כממושקפת אני כמובן מבינה את החלום להיפטר מהמשקפיים, אבל אני מפחדת מפרוצדורות מורכבות מדי ושעלולות להסתבך, בריאותית או אסתטית. לא נראה לי שזה שווה את זה...
    נהניתי לקרוא את הפוסט שלך. כולנו יכולות להזדהות עם הירידות והעליות במצב הרוח, יום עסל יום בסל... ובחורף בכלל מתחשק עוד יותר להתחפר בבית החם, במיטה הנעימה, ולהשאיר את העולם בחוץ...
    כמה מקסים מצד הסטודנטית שכתבה פידבק חיובי עלייך למנהלת, כיף שלא לוקחים את השירות האדיב שלך כדבר מובן מאליו.
    אני חזרתי לאחרונה להליכות בחוץ, וזה ממש נהדר ועושה טוב, לגוף ולנפש. אז מבינה לגמרי את ההנאה מההתמדה בזה.
    ואין כמו ניחוחות הטבע לבריאות הנפש (הטבע המועט שעוד נשאר פה ושם במחוזותינו...).
    שבת שלום

    השבמחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...