יום חמישי, 12 במרץ 2020

פורים


אני מרגישה שהתקופה הקרובה מובילה לסוג של ואקום שיש בו משהו משחרר. דווקא העובדה שהאפשרויות מצטמצמות וההתכנסות שהמצב מחייב אותנו במידה מסוימת עושה לי טוב ואני ממש מקבלת את זה. מצד שני למזלי המציאות לא שלחה אותי לבידוד. אם כי יש לי תחושה חזקה שזה יגיע בקרוב גם אלינו.

פורים היה אחד הנפלאים. אחד מהימים הוקדש לנן . עשינו יום כיף בתל אביב והפעם לקחתי אותו לשוק הכרמל וזו הייתה חוויה מעולה. הרגשתי כמה זמן לא היינו פנויים לשיחה ארוכה ונורמלית חסרת מטרה. זה היה מרחב טוב והרגשתי את זה בעוצמה.
חוץ מזה הייתה אווירה טובה בבניין שלנו. השנה הצלחתי לתת משלוחים לכל השכנים וזה עשה אווירה נהדרת של נתינה וטוב.

חוץ מזה היה לי ביקור מקסים מהגמדה במשחק הפייסבוק. פגשתי בחורה רגישה וחמודה שגרה ממש קרוב והמשלוח שלה היה מלא בדברים שאני אוהבת כולל שירים, עציץ עם צמח תבלין, חליטות תה מגניבות ועוד. תחושה שהיא ממש מכירה אותי. גם הענקית שלי קיבלה את החבילה ושלחה לי מייל מרגש. עם כל הרצון להצטיין במשחק הזה שלפעמים פוגש מקום קשה שלי זה עדיין משחק מעולה ויצירתי.

המרפסת שלי מלאה בכלניות ופרזיות ועצי כליל החורש פורחים .הפרחים מזכירים לי שזו העונה שאני הכי אוהבת עם כל האלרגיות והקורונה.

יהיה טוב

4 תגובות:

  1. אויש מקסימה שכמוך. אי של אופטימיות בתוך כל הייאוש ורואי השחורות. תבורכי
    ממש הצלחתי לדמיין את הפרחים שלך.........

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לקבל תגובה כזאת. אני מנסה להיות אופטימית ובאמת כיום זה יותר מאתגר. שרק יהיו לנו סיבות לשמוח.

      מחק
  2. חג שמח שהיה יקרין לדעתי על המשך החודש, אולי גם על היחס לקורונה. בכל מקרה שמחתי לקרוא כמה היה לך מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. מצליחה להישאר אופטימית בינתיים אבל עם עליות וירידות. העיקר שיהיה טוב.

      מחק

אם יש לכם מה לומר, פה המקום.

תקציר החודשים הקודמים.

קולטת כמה זמן נעלמתי מהבלוג. שיאים חדשים ולא ברור למה. אז מתקצרת לכם חצי שנה ככה:   1.       הקיץ הזה מופרע לגמרי. הספקתי כבר לטוס ליאש ...